Nova campanya del SIL

A gener de 2007, la PUC va posar en marxa el nou Servei d’Intermediació per la Llengua. Els casos tractats fins ara, han resultat tot un èxit.

Avui us presentem la nova campanya pel darrer trimestre del curs 2006-2007. Volem animar-vos a emprar aquest servei: tingueu clars els vostres drets, defenseu la vostra llengua!

Anuncis

1 Response to “Nova campanya del SIL”


  1. 1 júlia Mai 9, 2007 a les 1:39 pm

    hola, l’altre dia pensant em vaig donar compte que des de que estic a la universitat (dos anys) he rebut més de la meitat de les classes en castellà, cosa que em sembla una bona ironia el fet que la universitat es digui Pompeu Fabra i les classes es donin majortàriament en castellà. Per no parlar de que la majoria, per no dir tots, de llibres o manuals que et recomanen o to’obliguen a llegir són en castellà. Per exemple, aquest trimestre tinc quatre assignatures i tres són en castellà…Espero que aquesta campanya tingui èxit!


Deixa un comentari

